O femeie în vârstă de 41 de ani, reacție ciudată după imunizarea cu AstraZeneca Preluat de pe https://news-stiri.com

Fața, brațele, pieptul, spatele și picioarele unei femei sunt pline de o erupție, după ce s-a vaccinat cu AstraZeneca.

Leigh King, din North Lanarkshire, Scoția, acuză faptul că, în mod misterios, corpul ei s-a umplut de bubițe, imediat după ce s-a vaccinat.

„Corpul meu era atât de inflamat și în mod constant fierbinte. Nu m-am mai confruntat cu asemenea dureri până acum … și ca să fiu sinceră, e cea mai grea perioadă din viața mea.”, a declarat femeia.

Femeia în vârstă de 41 de ani s-a vaccinat deoarece are grijă singură de fiul ei, Aidan, de doar 13 ani care suferă de autism. Doamna King a declarat că nu a putut avea grijă de fiul ei, din cauza durerilor cauzate de inflamație. În plus, femeia susține că a mers la spital pentru a cere ajutorul de trei ori, dar a fost refuzată de către medici, în ciuda faptului că la ultima vizită abia mai putea merge.

Apariția urticariei reprezintă un efect advers rar al vaccinului AstraZeneca – apare la o persoană dintr-0 sută – și au fost înreg…
Preluat de pe https://news-stiri.com